Elite Cheater Skrivet 16 December 2004 Rapport Skrivet 16 December 2004 Hej. Kan ni hjälpa mig hitta ett PS2 spel: Info:: man ska kunna gå upp levels och lära sig nya förmågor osv Info:: och man ska kunna spela 2 spelare samtidigt Info:: t ex som (Sagan om Ringen - Sagan om den Tredje Tidsåldern) Info:: jag har inte spelet men det ryktas om att man ska kunna spela 2spelare osv Info:: och att man´ska kunna få levels. Kan hjälpa mig ?
Joy Skrivet 16 December 2004 Rapport Skrivet 16 December 2004 Baldur's Gate: Dark Alliance 2 ? Det spelet innehåller nya levlar och förmågor, jajjemen, du kan välja mellan trollkarl, krigare osv. Det är faktiskt riktigt skoj :)
mashemoto Skrivet 17 December 2004 Rapport Skrivet 17 December 2004 tja dragonball z budokai man kan inte gå upp ilevels men man kan köpa nya förmågor och man kan köra två jättekul spel må jag säja :student:
Elite Cheater Skrivet 17 December 2004 Författare Rapport Skrivet 17 December 2004 ::sry för dubbel inlägg:: Men Baldur's Gate: Dark Alliance 2 har ju fått 5.9 / 6.0 SCORE / BETYG :) så jag kanske köper det. sen skulle jag villja veta om LEVLARNA sparas man får ? :S
Simpsons Skrivet 17 December 2004 Rapport Skrivet 17 December 2004 GTA san andreas, man går inte upp i levlar men man får bättre stats mm.
Elite Cheater Skrivet 21 December 2004 Författare Rapport Skrivet 21 December 2004 Vet nån av er om "Baldurs Gate Dark Alliance 2" har bra GRAFIK? :D
lakris Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 Jag vet att du har GTA SA men det är kul i alla fall.
Rekommendera inlägg