Gäst 0012 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Skrivet 8 Januari 2005 Hatar fusk det är bara noobs som spelar som har inget liv som ska gå runt och tro sig coola när dem har aimbot.Men dem får skylla sig själva dem blir bara bannade på sin cd key.Jag lockade förut en kille till en server som hade anti-cheat så blev han bannad i 3 månader.
xiaoxiang Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Skrivet 8 Januari 2005 fuskare på online spel är egentligen sånna som bara skulle förlora utan fusk... lol...
Gäst _Otaku_ Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Skrivet 8 Januari 2005 mötte en som hade wallhack. kunde se mig direkt! kunde för tusan inte campa nånstans <_<
Offline Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Skrivet 8 Januari 2005 Jag kan säga att jag har OGC (wallhack osv..) på min dator, men jag fuskar inte för det, jag använder det för att kolla fusk i HLTV. jag har en hittat ett par som har fuskat igenom att det...
Gäst Hulk746 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Skrivet 10 Januari 2005 fuskare på online spel är egentligen sånna som bara skulle förlora utan fusk... lol... ja de e dom :lol:
Rekommendera inlägg