neVah Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 snäälla kan någon säga var man hittar alla elefanter som ska trycka ner spakar så bossarna kommer?? behöver d jättemycket!.... :o :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 vad pratar du om, vilka elefanter?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 öööhh vilka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 du får faktiskt beskriva bättre om man ska kunna hjälpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Han/hon menar kanske var man hittar alla bananer som man ska ge till Troff'n'Scoff. Det är ju de som trycker ner en knapp så att man kommer in till bossen. Men hur man kan tycka att bananerna ser ut som elefanter, det förstår jag inte... :lol: . I alla fall, så är det olika för varje bana var bananerna är nånstans. Gå runt och leta, så hittar du nog tillräckligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 de som man ska ge bananer och den ena elefanten lr va d nu e äter upp dom och fösöker trycka ned knappen som leder in till bossen jaa!!.... jag vill veta var 6:ans sån är och åttans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 .................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 de som man ska ge bananer och den ena elefanten lr va d nu e äter upp dom och fösöker trycka ned knappen som leder in till bossen jaa!!.... jag vill veta var 6:ans sån är och åttans... Det är en gris och en flodhäst. Det finns ingen elefant. Menar du var Troff 'n' Scoff-portalerna är? De finns ju överallt. Kan väl inte vara så svårt att hitta. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 eller hur, det finns överallt, du kan inte missa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_11 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 ja precis det är bara att gå runt och titta så ser du små bananer i olika färger du kan ta dom beroende på vilken apa du är......... behöver HJÄLP!!!!!!! jag har klarat alla bossar förutom krool.......hur kommer man in i munnen som krockodilen öppnnár?????....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 men d är sexan o åttan jag behöver...vi har letat överallt o inte hittat... bananer har vi fullt med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 men d är sexan o åttan jag behöver...vi har letat överallt o inte hittat... bananer har vi fullt med... Sexans och åttans bana eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg