Nimtro Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Är det någon som kan hjälpa mig att hitta Celibi ? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Man måste ha gameshark annars går det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Ok! tack för det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Varsågod :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 man kan få celibi utan gameshark... när man har spelat i ca 450 timmar så ska man gå till ilex forest shrine och trycka a a b a vänster ner upp a b och sen start.. då blinkar det till och man möter celibi.. man måste använda en masterball för han sticker direkt... och fångar man han inte då så möter man han aldrig mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 och det är säkert? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Det är helt o-troligt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 (redigerat) det funkade för min kusin.... jag hittade fusket på nån sida men jag kommer tyvärr inte ihåg vad den heter.. jag hade tyvärr spelat över 450 timmar redan så för mej var det kört.. men min kusin hade spelat 448:40 eller nått och vi testade det och det funkade. han klonade den och böt över den till mej!!!!!... den e på lv 11 när man fångar den men den verkar vara på typ lv 40 lr nåt eftersom att den e så bra Redigerat 25 December 2004 av Cryo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 jag har spelat under 450 timmar och provade det och det gick inte för mmig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Det egentliga sättet för å få celebi är att man ska hitta en GS-boll, ge den till Kurt och sen lägga in den i forest shrine så möter man celebi. Problemet är ju att få GS-bollen... Det sägs att man ska göra nåt så får man den sen av en av sjuksköterskorna i Goldenrod. Jag minns inte hur man skulle göra, men det funkar iaf inte på den europeiska versionen, bara på den japanska, har jag hört. Det här med 450 timmar har jag alrdig hört, men det kanske funkar, inte provat. Går det förresten att spela 450 timmar? Jag trodde det bara gick till 255. Det gör det på blå/röd iaf. Fråga mig hur man får Mew på blå/röd istället. Det kan jag, jag har lyckats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Jag tror inte på fusket men jag har mer än 350 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (redigerat) Hmmm! jag har spelat mer än 540 timmar och nu så har jag spelat 690 timmar! :o det är sant! Redigerat 31 December 2004 av luzzai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg