lakris Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Jag bytte den med en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WaterDemon Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Förut så gick dom med en "celebivagn" någonstans där en på våran skola va. Då fick man linka över den till sig. Han spred Celebi över hela skolan (jag har den) och lika med mew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 3 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Ok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mario1000 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) Är det någon som vet hur man får GS-bollen??????? Redigerat 3 Januari 2005 av Mario1000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 det går typ inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Förut så gick dom med en "celebivagn" någonstans där en på våran skola va. Då fick man linka över den till sig. Han spred Celebi över hela skolan (jag har den) och lika med mew Viken lv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 6 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 När jag skulle till ilex forest och då testade jag men det gick inte så man kanske måste ha gameshark men hur får man gameshark ??? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Man köper en. Ifall du inte visste så är en Game shark nåt som man kopplar på sitt spel för att fuska. Vart man köper en vet jag inte. Ett sätt som det sägs att man kan få Celebi på är genom att fånga alla Unown i bokstavsordning. Men jag vet inte om det funkar. Nån som har lyckats? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 7 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Hmmm... men det är ju svårt att veta vilken bokstav det är! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 kan nån visa en bild på gameshark ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Jag har spelat 699 timmar men funkar det än då att få Celibi på ilex fores??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zacha2 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 jag har spelat i 268 tim och jag provade men det gick inte och föresten har jag celebi jag fick den av en kopis jag har den på lv.67 haahhah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg