MahL Skrivet 22 December 2003 Rapport Skrivet 22 December 2003 Jag indrar om det finns något hemsidoprogram eller något sånt som man bygger en hemsida direkt på nätet och då ska den vara ganska bra och gratis? Citera
Ozoon Skrivet 22 December 2003 Rapport Skrivet 22 December 2003 tripod funkar väl bra.. annars kanske geocities kan vara något? Citera
kimen Skrivet 23 December 2003 Rapport Skrivet 23 December 2003 annars om man vill bygga den utan internet och sen lägga in den så kan man bygga den på dreamweawer 4,3,2,1. _____________________________________________________________ Bloko Tack för avataren! Jag är :mrgreen: Citera
Paradox Skrivet 23 December 2003 Rapport Skrivet 23 December 2003 dreamweawer 4 är gammal jag använder Dreamweawer MX 2004 Citera
Gäst X-Star Skrivet 23 December 2003 Rapport Skrivet 23 December 2003 Dreamwaver kostar! Frontpage kostar också men den är en av de bästa! Gratis finns Netscape Composer som laddas ner från www.netscape.com Web Edit som jag tror man måste skriva i HTML. Du kan ladda ner denna från www.colin.harman3.btinternet.co.uk/Webedit HTML builder XP som du kan ladda ner från www.code-builders.com På internet finns det på www.passagen.se www.tripod.lycos.com son Ozoon sa www.geocities.com som Ozoon också sa. www.spray.se tror jag. Det finns en bra bok om att skapa en hemsida som heter "Gör en egen hemsida" som finns att köpa på paginas hemsida. Bokens hemsida är pagina.se/bok.html?20785 Där i finns nästan allt man behöver tänka på och mycket annat. Citera
Lon Skrivet 23 December 2003 Rapport Skrivet 23 December 2003 jag tycker www.freewebs.com är bäst :D Citera
kimen Skrivet 23 December 2003 Rapport Skrivet 23 December 2003 Oj glömde att den dreamweaver fanns sorry! :oops: Citera
Zrix Skrivet 24 December 2003 Rapport Skrivet 24 December 2003 Freewebs.com är enkelt och gratis. Citera
FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Skrivet 24 December 2003 Dreamwaver kostar! Frontpage kostar också men den är en av de bästa! Gratis finns Netscape Composer som laddas ner från www.netscape.com Web Edit som jag tror man måste skriva i HTML. Du kan ladda ner denna från www.colin.harman3.btinternet.co.uk/Webedit HTML builder XP som du kan ladda ner från www.code-builders.com På internet finns det på www.passagen.se www.tripod.lycos.com son Ozoon sa www.geocities.com som Ozoon också sa. www.spray.se tror jag. Det finns en bra bok om att skapa en hemsida som heter "Gör en egen hemsida" som finns att köpa på paginas hemsida. Bokens hemsida är pagina.se/bok.html?20785 Där i finns nästan allt man behöver tänka på och mycket annat. Lättpocket-serien är jättebra tycker jag! :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.