ouagadougo Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Men den allra svåraste (förutom dom som man behöver andra spel för att få) är nog Diskun. Att få alla bonusar är ju ganska svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 :evil: lett celebi for pokemon suger allt pa denna jord!!!!!!!!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zampa Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Utan fusk måste det nog vara Samus Unmasked eller Mario & Yoshi. Man kunde typ vinna de i någon turnering i Japan, annars måste man använda Action Replay. Pikmin e oxå lite klurig. Men den svåraste utan tillbehör är Diskun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Men Samus Unmasked och Mario & Yoshi finns väl inte på PAL-versionen. Tror att dem bara fanns på den Japanska versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) Jag hade _ALLA_ trofeér för 1 år sen när jag spelade gamecube. Gameshark is the shit. samlade ihop mig och klarade allt som gick och klarade men hade inte alla trofeér så jag lånade en polares gameshark och fixade så jag fick alla. Finaste trofeén är Diskun. Redigerat 15 Oktober 2005 av senig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg