Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag har klarat det där med faktorial town.

men angemon säger att det finns en digimon där som kommer ibland antagligen ganska sällan för jag har inte sett honom.

kan någon bereta vart i faktorial town han kommer fram och när han kommer fram.

:huh: :blink: <_<

Skrivet

jag stod utanför det stället där vakterna stod och väntade tills midnatt (när den gula pricken är längst uppe på klockan) sen gick jag in till guardromon men då säger pojken, the guards are gone och sen kan du gå in. och längre in så finns det en dörr till vänster där du får du möta girimon. jag slog honom lätt ;)

jag har kommit på vem jag letar efter det är matel mamemon. nu måste jag bara ta reda på vart han står och när han kommer fram <_<

Gäst Zero_Tolerance
Skrivet

men han finns endå inte där. :(

ett tips att få metal mammemon:

Gå till factorial town (helst solneds gång eller på natten).

Gå förbi de 2 platinum sukamon så kommer du till nästa ställen där de 2 geremons står, där skall metal mamemon finnas ibland, finns han inte där, gå fram och tillbaka tills du ser honom.

(för mej tog det 20 minuter att hitta honom).

Gäst Zero_Tolerance
Skrivet

OK nu är det bara frigimon kvar jag står där vid iglon med en agumon och har ventat i 8 minuter nästan men han blir inte sjuk <_<

gö så här:

Gå till ancient dino region och leta efter en såndän vending machine (finns bara en i hela dino region), köp till s du får steak/moldy meat, ge den åt din digimon så blir den sjuk, flyg sedan till freezeland och gå omkrign vart som häslt så svimmar din digimon.

observerar också att detta endast funkar på gräs och eld digimon:

Kunemon, kabuterimon och kuwagamon, greymon, centarumon, tyrannomon och agumon.

testar du med alla andra så kommer det inte att funka

• Skapa ny...