Hoppa till innehåll

Skriv Era Speciella Förvandlingar Här!


Gryphon

Rekommendera inlägg

ni vet dom flesta säger ju att man måste ha skitmycket hp,mp,off,o.s.v men jag har gjort nåt annat:jag fiskade upp seadrmon i dragoneyelake sen bad jag om en waterbottle(så att man utvecklas till seadramon)sen gav jag den till min agumon så att den utvecklades till seadramon sen tränade jag den så att den fick:hp:2500 mp:1500 def:250 off:150 speed:150 brain:350,sen lät jag den skita ner sej och bli sukamon sen gick jag till trash montain på kvällen när sukamon blev sömnig lät jag kingsukamon förvandla tillbaka sukamon till seadramon då ville seadrmon sova då förvandlades den till MEGASEADRAMON nu har han dött :( men om det har hänt nåt liknande för nån så skriv här ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zero_Tolerance

jorå.

Jag tränade metalgreymon på uppemot 8000 hp/mp 800 speed/off/def 700 brain, sedan sket den på sej av mistag så gick virus metarn full så blev den sukamon (en ganska stark en så jag sparade den på min memory card), sedan stack jag till king of sukamon för att få tillbaka metal greymon, sedan gav jag den 4 chain melons så levde den 4 dagar längre så då hadde jag tid att träna den på maximum status.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har haft mega seadramon se till att ha ungefär

 

HP:6000

MP:6000 :

Off:350 :medieval:

Def:330

speed:350 :zzz:

brain:300 :student:

 

och ska väga runt en 40

 

men om du säger att du vill bli vän med honom så tar han dig till ett nytt ställe.

om din seadramon inte utveklas så är han för dålig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...