Jedi Master Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Detta är det sjukaste spel som någosin kommit till denna värld! <_< På nyheterna idag sa dom att dom skulle förbjuda det kankse och att det var i rätten och sånt :P ÄNTLIGEN har svenska folket fattat att detta spel är sinnesrubbat <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 värdelöst spel, men ganska kul, speciellt att tända på sig själv för att sen släcka sig med en svalkande dusch av.... urin!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) Altså jag fattar inte hur man kan vara en idiot. Det finns ju inget bättre spel än Postal 2. Altså jag förvånad över hur dumma ni är. Om ni inte tycker att spelet är nån roligt så låter man bara bli att spela det. OMG Fucking shit. Jag som trodde att svenskar var smarta. Redigerat 20 Maj 2005 av P. Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Ni är ju dumma. Fattar ni inte att man inte behöver slå ner folk med spade, pissa ner dom, dränka dom i bensin och sen futta eld på kräken för att klara det. Man kan välja själv om man ska använda våld för att klara spelet. Ska Postal 2 förbjudas så ska varenda FPS som finns att köpa förbjudas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Hahaha aa det e rätt! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 hmm..zz? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.