Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jap han slår inte bra hörnor fats han är ganska bra på att nick ibland Att nicka och att slå hörnor är två helt olika saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 en kommentater så sa här en gång när han prat om ronaldiniho:när han rör sig i sidlied finns det ingen som hänger med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag som galet Real Madrid f*n som älskar Raúl tycker att det är galet.. :student: Men som fotbollskunnig är den top 3 som FIFA gjorde helt riktig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 jap han slår inte bra hörnor fats han är ganska bra på att nick ibland Jag är inte dum om du tror det :gitarr: Tror ni att Ronaldhino alltid är glad Då är ni skuma :P Men är ju född så, som nån skrev Topp 3 som jag tycker 1, Ronaldhino 2, Nistelrooy 3, Parletti (kan inte stavning, han spelar back i Barca) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Jag tycker att Ronaldinho är helt okej :cool: Men han är ej min favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Du menar Beletti (trollungen) och jag tycker det är helt fel, om nån back ska bli det så tycker jag John Terry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Eto och Ronaldinho är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Ronaldinho äger fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Ronaldinho äger fett Och Barca är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 många tycker att nnistelrooy platsar på andra plats men han har missat rätt många chanser på det senaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Det var helt rätt tycker jag han är ju världens bästa spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*STAR* Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Vad tycker ni? Han blev framröstad till världens bästa fotbollsspelare! Jag tycker det var rätt! <<jaså oskar det tycker du hahah du sköt ju över målet i dag från 2 meter din lilla sopa hahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.