Gäst Skellington Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Anders och Måns rockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 första säsongen var helt och hållet askul men nu i den andra då christoffer är med så förstörs det mesta . det var roligare förut då de var själva och experimenterade lite och testade massor grejer. men jag tycker självklart om dom fortfarande särrskilt när de gjorde colin nutley - fett kul alltså.!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag gillade när Måns eller Anders vet ej vem som är vem skulle Vara Röst åt ett får "Hjälp en varg mitt i maten" :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag gillade när Måns eller Anders vet ej vem som är vem skulle Vara Röst åt ett får "Hjälp en varg mitt i maten" :D Måns....det var kung .....de krossar... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Dom äger ju:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Dom äger ju:D Ja de är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Ser framm imot nästa säsong :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Ser framm imot nästa säsong :cool: kommer nog ta ett tag :( dom håller på med krog shower nu...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 (redigerat) När börjar nästa säsong? Redigerat 2 Februari 2005 av En gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Anders och Måns Ska vara med i Fångarna på Fortet det ska bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Anders och Måns Ska vara med i Fångarna på Fortet det ska bli kul Jopp dom kommer att krossa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Anders och Måns Ska vara med i Fångarna på Fortet det ska bli kul Men ingen av Anders eller Måns är Starka. Tänk om don ska Dra upp de där svärdet ur Stubben :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.