Hoppa till innehåll

Anders Och Måns


Slumpen
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det roligaste var ju när Måns frågade Anders "topp tre, kända gätter" i bilen förra sesången. Anders sa: "ok, på 3:a plats lilla bockenbruse. på 2:a plats stora bocken bruse, och på 1 plats mellan bockenbruse" När Anders hade svarat sa Måns: "Va?, mellan bockenbruse?, hur i h*lvete kan du ha mellanbockenbruse på första plats? ÄR DU SJUK I HUVET ELLER? HUR I h*lvete KAN DU HA MELLAN BOCKENBRUSE PÅ FÖRSTA PLATS? "NEJ NEJ NEJ TA INTE MIG, TA HAN SOM ÄR EFTER MIG"!!! MELLAN BOCKENBRUSE ÄR JU EN j*vla FEGIS!!! 3:e plats lilla bockenbruse. 2:a plats mellan bockenbruse, 1:a stora bockenbruse!!! ÄR du sJuk i huvet eller? FAAAN!!!" Anders ba: ja ja (lite fegt)

 

det var ju det roligaste dom har jort. hehe!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det roligaste var ju när Måns frågade Anders "topp tre, kända gätter" i bilen förra sesången. Anders sa: "ok, på 3:a plats lilla bockenbruse. på 2:a plats stora bocken bruse, och på 1 plats mellan bockenbruse" När Anders hade svarat sa Måns: "Va?, mellan bockenbruse?, hur i h*lvete kan du ha mellanbockenbruse på första plats? ÄR DU SJUK I HUVET ELLER? HUR I h*lvete KAN DU HA MELLAN BOCKENBRUSE PÅ FÖRSTA PLATS? "NEJ NEJ NEJ TA INTE MIG, TA HAN SOM ÄR EFTER MIG"!!! MELLAN BOCKENBRUSE ÄR JU EN j*vla FEGIS!!! 3:e plats lilla bockenbruse. 2:a plats mellan bockenbruse, 1:a stora bockenbruse!!! ÄR du sJuk i huvet eller? FAAAN!!!" Anders ba: ja ja (lite fegt)

 

det var ju det roligaste dom har jort.    hehe!

 

 

det är så j*vla skojj när måns får sina utbrått

 

nått som också var jävligt skojj var när måns skulle berätta den där jul historian om piff och puff men han kom inte på namnen....hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Va?, den har inte jag sett. Berätta...

 

 

neeejj missa du det ..skulle trom det var sista avsnitet...anders å måns gick och pratade med varandra och måns skulle berätta ett skämt om piff pch puff men han kom bara piff ....

måns "har du hört den där jul historien"

anders "nää vilken??"

måns "jo det var så här att två jordekorrar som hette piff och,.....tuff-...nää..duff...nää kuff...ahhh vafan..nuff .... buff..luff " sen hetta han som vanligt och fortfarade försökte gissa ....och efter ha gissat i 1-2 minuter och överhettat sa han (måns): A f*n SHIT SAMMA BENJA MIN SKYSA(VETTE f*n HUR DET STAVS) ÄR SÅ j*vla SÄR!! FY f*n VAD JAG HATAR HAN!!!! ÅÅÅ ect ect

 

fast det var bättre en det låter...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...