mint-mint Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 här snackar man hjälp inte om vad man tycker är bäst och vad som är värt pengarna !!!! onödigt o slösa denna tråd för noll!!! jag säger det igen....slösa inte tråden för att fråga om att kpa xbox!!fråga om hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Köp xbox du kommer säkert bli nöjd :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 här snackar om att få hjälp inte om du ska köpa!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MasterChrizz Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Xbox är helt klart den bästa konsollen. Det finns ingen bättre. Vissa tycker/ eller säger att PS2 är bättre men så är det tyvärr inte. PS2 är nu över 5 år... XBOX RULES! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Köp Xbox den e den bästa!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 (redigerat) jag köpte ett special på game det kåsta 1700 då fick jag med flera spel som halo1, prodjekt ghotham recin2, splinter cell, amped, hitman2 simpsons road rage, metal gear solid2,gta 3 och vice city,counyter-strike men jag tror det var begangnat men det funkar ju bra och speln har inte en repa i sog det ända nackdelen va att jag inte gillar typ några av spelen p.s//du kommer hitta många fel stavningar många har klagat men jag har dyclexi för sista gången+mint-mint är så j*vla ireterande låt dom fårga om han borde köpa xbox det är inte ditt problem det är inte precis du som har gort ämnet Redigerat 11 Januari 2005 av mantis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Förlåt då mint mint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Förlåt då mint mint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo100 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 X-BOX är så dj*vla bra sälj din Gamecube och Köp en X-BOX :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Håller nästan med dig Halo100 men sälj inte GameCube:t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 27 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 oki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lokfarfargillarx-bok Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 SÄLJ ALDRIG ERAT GAMECUBE DÅ FÖRLORAR NI JU ///ALADDINE/// Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg