Hoppa till innehåll

Nfs Underground 2

Mezox

Rekommendera inlägg

JA OM DU KLARAR EN SPESIEL URL TÄVLING SÅ FÅR DU VÄLJA SPONSOOR VARJE SPONSOR HAR EN BONUS OM DU VELGER JUST DOM FAST DU MASTE VINNA ETT PAR TÄVLINGAR (VÄLG SPONSOREN SOM HAR BONUSEN ATT DU FÅR VÄLGA EN BRA BIL) (VAD DU MÅSTE JÖRA PÅ MONUSEN MED VÄLGA BIL)JAG TROR ATT DET VAR 20 VANLIGA LOPP 5 URL 10 DRIFT 5 STRET X OCH 15 TÄVLINGAR SOM DOM VÄLJER.

HUR FÅR MAN FUSKEN OCH FÅNGERA JAG BLIR UBER LEDSEN :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JA OM DU KLARAR EN SPESIEL URL TÄVLING SÅ FÅR DU VÄLJA SPONSOOR VARJE SPONSOR HAR EN BONUS OM DU VELGER JUST DOM FAST DU MASTE VINNA ETT PAR TÄVLINGAR (VÄLG SPONSOREN SOM HAR BONUSEN ATT DU FÅR VÄLGA EN BRA BIL) (VAD DU MÅSTE JÖRA PÅ MONUSEN MED VÄLGA BIL)JAG TROR ATT DET VAR 20 VANLIGA LOPP 5 URL 10 DRIFT 5 STRET X OCH 15 TÄVLINGAR SOM DOM VÄLJER.

HUR FÅR MAN FUSKEN OCH FÅNGERA JAG BLIR UBER LEDSEN :(

Don't use Caps Lock!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill gelst ha ett annat förslag (ditt är för svårt :P ).

Lör detta hos min kusin på PC så jag vet inte så jätte mycket men hur jag van en bil vet jag iallafall.

Gå till undergroundläge och hitta stationer där du kan ställa upp i tävlingarna. Försök att vinna dessa, anntingen får du dekaler, efekter, m.m men även bilar, du får tänka på att du inte kommer få en bil varje gång. Tålamod.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...