felly Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Kan någon svara på min fråga är ni 7 år eller är 3 år håller på med pokemon asså ni är ju riktigt omogna kasst o köpa alla j*vla spel lr?????? j*vla rubbabe höns hjärnor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 du,,om inte du tycker om pokemon varför skriver du här då??!!! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante007 Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 Gul Röd Guld Ruby och Leafgreen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Ruby och Fire Red. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rayquaza #384 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag har blue, silver, sapphire och leaf green. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 yellow, red, silver, crystal, ruby, sapphire, stadium 1, stadium 2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Kan någon svara på min fråga är ni 7 år eller är 3 år håller på med pokemon asså ni är ju riktigt omogna kasst o köpa alla j*vla spel lr?????? j*vla rubbabe höns hjärnor Du är själv rubbadom man inte gillar pokémon gör det inget men om man HATAR det! då är man Dum i huvudet Om inte pokémon hade funnits hade Nintendo slutat göra spel så tacka pokémon och håll käften föresten är Pokémon forumet endast till för dom som gillar det eller behöver hjälp till det glömde säga att jag har Pokémon Puzzle Challenge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 jag har Pokemon Yellow Pokemon Blue Pokemon Red Pokemon Green English Translation Pokemon Puzzle Leuge Pokemon Silver Pokemon Gold Pokemon Saphire Pokemon Traning Card Game Pokemon Pinball Pokemon Sapphire Pokemon Ruby Pokemon Stadium Pokemon Stadium 2 Pokemon Snap Fast Alla e Nerladdade så jag har bara Spelat Ruby :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 ja har gul,crystal,tradingcard game,firered :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_be Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Jag har gul, guld, safir och grön! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_be Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Jag har stadium, gul, guld, safir och grön! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Gold,crystal,shapphire,colosseum och firered B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg