DanniQ Skrivet 23 December 2004 Rapport Skrivet 23 December 2004 Kan man radera sin MSN helt och hållet? Kan man ta bort sin inloggning i MSN fönstret (lite dåligt förklarat)? Citera
Nafrali Skrivet 23 December 2004 Rapport Skrivet 23 December 2004 Vad är det du vil ha väck? Msn programet? Citera
DanniQ Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Skrivet 23 December 2004 Vad är det du vil ha väck? Msn programet? Nej, mitt användar namn. Citera
Nafrali Skrivet 23 December 2004 Rapport Skrivet 23 December 2004 Asså, du får förklara lite mer. Om du bara vill byta användarnamn så går du in i verktyg -> alternativ. Citera
epaaj Skrivet 23 December 2004 Rapport Skrivet 23 December 2004 han vill bara ta bort sitt användarnamn i namnlistan i msn. det är lite krångligt att förklara men det ska nog gå. först ska då gå in på "kontrollpanelen" sen "användarkonton" sen väljer du ditt konto sen trycker du på "Hantera mina nätverkslösenord" i menyn till vänster, där kan du ta bort dig. Citera
DanniQ Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Skrivet 23 December 2004 Jag skulle vilja ta bort min användare på msn och göra en ny med ett annat användar namn. Citera
Nafrali Skrivet 23 December 2004 Rapport Skrivet 23 December 2004 varför bara inet ändra användarnamnet? Om du vill göra en ny så får du göra en ny e-mail. Citera
Gäst Beldur Skrivet 23 December 2004 Rapport Skrivet 23 December 2004 Det är bara att gå in på http://www.msn.se och radera ditt konto och göra ett nytt! För att få bort att du ska loggan in i början så gå in på Personliga Inställningar sedan allmänt och ställ in där. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.