NightMaker Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 (redigerat) var det någon här som fick en santa hat idag :huh: Men jag fick så klart inte jag som förra årret :( jag undrar också om man kan göra santa hats för nästan alla har ju en santa hat :unsure: jag ondrar också om jag kunnde få en santa hat på ¨rs classic¨ Redigerat 24 December 2004 av Chaotix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 jag vill ha en santa hatt, obs, tomten dela ut dom år 2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Är det en sån där tomte luva? Vad är det för bra med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 dem är grymma och folk säljer dem för 160k, och det är ett bra pris... ferresten så har kjag 3stycken... men ett tips till alla som har fått en present av en tomte och spara dem jätte länge för då kommer dem bli jätte värda... för när dem dela ut santa hats så sålde folk dem för 10gp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 28 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 men kan man göra santa hats??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 nej, det kan du tyvär inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 man fick en yo-yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wii Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 I ÅR JAAA!!!, MEN VI SNACKAR OM ANDRA ÅR!!!!!!!!!!!! till admin och moderator: snälla lås den här, för den har ju redan fått sitt svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.