mr_game Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 vi får ha mobil till matte och räkna på .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) Jag har min mobil i skolan om jag inte glömmer ( vilket händer ganska ofta :P ) jag har den f,n ändå mobilen på :lol: Redigerat 2 Mars 2005 av mohammed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Blir väl några pinsamma tillfällen då morsan eller farsan får för sig att ringa mig. Sitter då under bordet och försöker få tyst på fanskapet, de blickar jag får förstår mer av tillvaron i klassrummet. Då jag klarat av det och satt mig upp på stolen så säger säkert någon en kränkande kommentar.... Men visst... Brukar alltid ha mobilen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 vi får inte ha mobiler i skolan men det sk*ter jag i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) man får inte ha mobil på våran skola men jag tar med den i väskan fast jag har den avstängd hela dan tills när jag går hem för ganska ofta går jag hem till kompisar och då vill mamma att jag ringer ifrån min mobil. PCH skryt lagom jag har 50 meter till skolan :P Redigerat 22 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 jag har ca 150m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 brukar ha me den men den måste vara avstängd på lektionerna men de e bara å sätta den på ljudlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheat Freak Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 På våran skola får man inte ha det.:( Det är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Japp Cheat Freak Dåligt De är typ regler om det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.