CiR3 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 jag kom på mit genom att jag brukar kalla mig för cire och så la jag till _fat för att de lät coolt hur kom ni på era ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 för jag heter det på andra sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 För att FBK rulez därför heter jag FBK rulez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 du heter ju moderatoren också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag villa vara helig (Sacred) men tyvärr så stavade jag namnet fel. Eller vänta lite nu. Jag ville vara hemlig (Secret) men tyvärr så stavade jag namnet fel... :lol: *garvar*. Jag har poäng till att byta namn men... EN YNKA LITEN BOKSTAV! ÄR DET VÄRT 400 POÄNG ELLER VAD DET NU KOSTAR??? Det tycker inte jag. Tycker ni det? Det tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 äkta onödigt om du byter en bokstav men secred låter coolare än secret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jag kom inte på nå bra namn så jag kollade på spelen...och när jag kolla på GTA III så såg jag Rocktar (de som fixat spelen) så då tänkte jag: vaffö inte? å så fick de bli så...jag är känd som Rockstar på flesta ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 äkta onödigt om du byter en bokstav men secred låter coolare än secret Ja, det gör det. Jag tycker Secred är bättre än Sacred också. _______________________________________ Jag är INTE känd på andra ställen som Secred. Jag är känd som Hellbourne och Patrik på två andra sidor. Sedan så heter jag Hunter, Shadowsong, Painkiller och Nightblades i vissa spel som jag spelar på internet. Oops, jag glömde att: Jag heter Papran på Blip.se Jag tycker Papran är coolast av dom namnet jag gett er. hehe :D Äh, jag tycker Papran är så töntigt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Brukade kalla mig själv Kenga efter min tid som käng mästare på en annan sida. ;) [Dock uttalar jag det Kenga.] Sen skrev jag bara namnet i leet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 jag spelade ut och så kom jag inte på nåt namn... så tänkte jag att ämnet Ozon är ju rätt snyggt namn, men eftersom jag inte vill vara ett ämne så stavade jag om det till Ozoon, alltså jag har inte stavat fel utan jag ska heta så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Kom på och kom på =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 haha... men du kunde ju ha hetat fuska.se admin eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.