kamikazeb Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Super smash bross melee skulle nog sitta fint.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 men hur många gånger måste man tala om för er att ssbm har en åldersrekommendation på 11+ fatta det är INGET barnspel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Eeh det e ju så barnsligt det kan bli! Och åldersgränserna är bara en rekomendation! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Ja man rekomenderar det bara.Det är inte för det är våld ibland kan det vara för att för några är det svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Eeh det e ju så barnsligt det kan bli! Och åldersgränserna är bara en rekomendation! det gäller att tänka på mere än bara våld och hur det ser ut alltså: splet ätr på engelska, vad jag vet så brukar inte fyraåriga svenska barn tala engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Men vilket spel är inte på engelska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Pokémon Channel Ta inte Super Mario Sunshine det skrämmer mig fortfarande och jag är 12½!! Eller ta nåt Mario Party spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Vad är det som är så skrämmande i sms?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Pokemon channel är inte löjligt men passande för barn Pokemon colosseum är för dem barnen som gillar mycket äventyr Super mario sunshine samma sak Ssbm åldersgränsen är inte för våld det rekomenderas bara för svårigheten Pikmin kanske lite för svår Sonic heroes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Inte SMS tror jag inte för att kanske han blir rädd av bossarna ? Men pokemon channel o mario party spelern passar tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Vad är det som är så skrämmande i sms?? De STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORA Banorna är jätte lebbiga :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Asså är det så svårt.Ett sportspel verkar ju bäst.Ett Racing spel eller fotboll.Det är inget våld eller nåt.Enkelt och bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg