Hoppa till innehåll

Slaget Om Midgård

felly

Rekommendera inlägg

Tjena

Jag behöver lite hjälp med Slaget om midgård på den bana Cair andros o Vägkorset asså det är ju omöligt kommer typ miljoner trupper hela tiden åh :( man får typ inga pengar för att bygga upp trupper kanske finns de lite penga fusk :D :P

Hälsingar: felly som vill ha lite tips :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...

Tjena

Jag behöver lite hjälp med Slaget om midgård på den bana Cair andros o Vägkorset asså det är ju omöligt kommer typ miljoner trupper hela tiden  åh :(  man får typ inga pengar för att bygga upp trupper kanske finns de lite penga fusk  :D  :P

Hälsingar: felly som vill ha lite tips :)

Kör lite andra banor inann då och bygg upp din armé!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Du ska köra Cair Andros först... Där så stänger du dig in i slottet och bygger en hel del med JärnSmedor så du får Resurser. Ställ några Bågskyttar Inklusive Faramir(Kan ju ha båge han med). Men när du sedan fått över 1500 så bygger du en Slunga på muren så den försvarar mot Katapulter och andra saker. Där inne så väntar du länge och väl och bygger upp din armé.

Du kan om det går bygga en marknad så din Järnproduktion blir bättre. Går betydligt snabbare då. Men när du sedan fixat dina trupper och lagt till alla uppgraderingar så går du till strid. Skicka alla dina trupper till Väst(Det närmaste fiendelägret) och attackera. Ha såklart några trupper kvar i slottet och om du förlorar Enheter är det bara bygga nya.

Det är vad jag brukar göra ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska köra Cair Andros först... Där så stänger du dig in i slottet och bygger en hel del med JärnSmedor så du får Resurser. Ställ några Bågskyttar Inklusive Faramir(Kan ju ha båge han med). Men när du sedan fått över 1500 så bygger du en Slunga på muren så den försvarar mot Katapulter och andra saker. Där inne så väntar du länge och väl och bygger upp din armé.

Du kan om det går bygga en marknad så din Järnproduktion blir bättre. Går betydligt snabbare då. Men när du sedan fixat dina trupper och lagt till alla uppgraderingar så går du till strid. Skicka alla dina trupper till Väst(Det närmaste fiendelägret) och attackera. Ha såklart några trupper kvar i slottet och om du förlorar Enheter är det bara bygga nya.

Det är vad jag brukar göra ^_^

Kör han på en hög svårighets grad (typ medel eller svårt)? För när jag kör Cair Andros banan kommer det inte så många gubbar.. Jag behöver inte stänga in mig utan jag går bara ut med hela armén och tar det västra lägret fört (sätter ev in några bågskyttar i torruinerna för att skydda basen och farmerna strax utanför :) )..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...