Autobahn Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 För det första så skrev han i första inlägget "Användaren felly" För det andra ska man inte vara taskig tillbaks, det lönar sig inte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 0035 tycker du om pokemon fortsätt med det vadå smårbarn... dom som gjorde pokemon? jag känner vuxna som älskr pokemon. det är ju bara ett helt vanligt tv-spel anmäl! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 För det första så skrev han i första inlägget "Användaren felly" För det andra ska man inte vara taskig tillbaks, det lönar sig inte <_< tror det var det han ändrade.. att han skrev till användarens namn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Ja jag fick massa PM om vad han hette jag orkade inte med dem längre så jag fick tyvärr ändra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Som sagt, vidarbefordra till admin istället för att posta det här. låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg