Gäst caradecaca Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 När man har kommit till den punkten då man ska söka upp spåkvinnan och måste smyga förbi tjuvarna... Hur kommer man förbi dem? Jag har försökt gömma mej bakom stenar o träd.. men dom upptäcker manj alltid.. Hur kommer jag förbi dom, för annars lägger ja ner.. orkar inte mer så hjälp mej!! Tacktack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 f*n det är bara skita i att gå förbi dom hitta en annan väg!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caradecaca Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 Que??!! Finns det en annan väg?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 vad gör man på fable? ja kanske ska skaffa det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 När man har kommit till den punkten då man ska söka upp spåkvinnan och måste smyga förbi tjuvarna... Hur kommer man förbi dem? Jag har försökt gömma mej bakom stenar o träd.. men dom upptäcker manj alltid.. Hur kommer jag förbi dom, för annars lägger ja ner.. orkar inte mer så hjälp mej!! Tacktack! Menar du när man ska hitta sin syster?Då ska du gömma dig bakom en jätte sten. Fast du måste ta och döda dom första som är ute. Sedan när nästa lass har gått förbi så är det bara att springa in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 göm dig bakom andra stenen innan BAUTA stenen sen när alla gått runt dig springer du bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 efter jag smygit in där kommer femtioelva bandits å slaktar mig, nott tips??? obs, de går inte att fly longt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
final halo Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag gömde mig id återväns gränden sen rulla jag till bauta stenen och sprang förbi doms rygg rakt in i porten. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 xiao-x ta några i taget och skydda mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 (Reaper @ 28/12-2004 12:22:29) När man har kommit till den punkten då man ska söka upp spåkvinnan och måste smyga förbi tjuvarna... Hur kommer man förbi dem? Jag har försökt gömma mej bakom stenar o träd.. men dom upptäcker manj alltid.. Hur kommer jag förbi dom, för annars lägger ja ner.. orkar inte mer så hjälp mej!! Tacktack! Menar du när man ska hitta sin syster? Då ska du gömma dig bakom en jätte sten. Fast du måste ta och döda dom första som är ute. Sedan när nästa lass har gått förbi så är det bara att springa in. min polare sprang förbi alla på första fördsöket första gången han spela spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 cool :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 När du kommer in i porten efter du smygt förbi banditerna är det bara att börja SLAKTA !! ( inte speciellt svårt ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg