Hoppa till innehåll

Fable - Hur Kommer Man Förbi...?


Gäst caradecaca
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst caradecaca

När man har kommit till den punkten då man ska söka upp spåkvinnan och måste smyga förbi tjuvarna... Hur kommer man förbi dem? Jag har försökt gömma mej bakom stenar o träd.. men dom upptäcker manj alltid.. Hur kommer jag förbi dom, för annars lägger ja ner.. orkar inte mer så hjälp mej!!

Tacktack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När man har kommit till den punkten då man ska söka upp spåkvinnan och måste smyga förbi tjuvarna... Hur kommer man förbi dem? Jag har försökt gömma mej bakom stenar o träd.. men dom upptäcker manj alltid.. Hur kommer jag förbi dom, för annars lägger ja ner.. orkar inte mer så hjälp mej!!

Tacktack!

Menar du när man ska hitta sin syster?

Då ska du gömma dig bakom en jätte sten. Fast du måste ta och döda dom första som är ute. Sedan när nästa lass har gått förbi så är det bara att springa in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Reaper @ 28/12-2004 12:22:29)

När man har kommit till den punkten då man ska söka upp spåkvinnan och måste smyga förbi tjuvarna... Hur kommer man förbi dem? Jag har försökt gömma mej bakom stenar o träd.. men dom upptäcker manj alltid.. Hur kommer jag förbi dom, för annars lägger ja ner.. orkar inte mer så hjälp mej!!

Tacktack!

Menar du när man ska hitta sin syster?

Då ska du gömma dig bakom en jätte sten. Fast du måste ta och döda dom första som är ute. Sedan när nästa lass har gått förbi så är det bara att springa in.

min polare sprang förbi alla på första fördsöket första gången han spela spelet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...