Hoppa till innehåll

Flodvågerna!

Gäst abu

Rekommendera inlägg

• Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...

håller med, man har gjort donationer, gett pengar till Melodifestivalen (såklart så går pengarna till Indonesien) o sånt.

men nu börjar det bli tjatigt! Jag säger inte att jag inte bryr mig, MEN NÅNGÅNG RÄCKER DET MED "Dom döda i Indonesien blablabla"

Okej, så enligt er så ska flera 100 000 mäniskor bara för du tycker det är drygt med inssammligar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja.. shit asså... tänk er bara! Min pappa och mamma kännde två familjer som var i turkiet då, vi har uinte fått tag i dom än men.. vem vet dom kan vara döda. :(

det var inte i turkiet väll?jag menar tsunamin kom väll inte dit?först råkade jag trycka på anmäla istället för svara men sen förstog jag det så jag anmälde inte :P Redigerat av msxmsx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja.. shit asså... tänk er bara! Min pappa och mamma kännde två familjer som var i turkiet då, vi har uinte fått tag i dom än men.. vem vet dom kan vara döda. :(

mena thailand..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

aa få f*n tänl o se en sån våg :o  bara komma mot en då måste man springa uta bara h*lvete  :blink:

man kan inte springa i 900 km i timmen, men ja tror att min lärare sa att vågorna blir slöare men högre ju närmre kusten dom kommer (eller så var det hur djupt det var)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aa få f*n tänl o se en sån våg :o  bara komma mot en då måste man springa uta bara h*lvete  :blink:

Hmm.. Konstigt att alla tänkte likadant som du som var i thailand eller nånstans där vågen kom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

hm...Undrar vad barnen som stod där på stranden tänkte... Riktigt tråkigt att det hände...Kan inte föreställa mig att se en flera kilometer lång våg komma emot mig... Fast alla vågor var inte så höga... Men en riktigt läskig var monstervågen... urgh!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...