Zeem Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag var i malaysia när det hände... jag såg ingen våg men på andra sidan ön(lankawi) fick mina kompisar springa för litet... alla klarade sig som tur var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Alla pengar som är från sverige går bara till thailand eftersom det var mest svenskar där dåligt --.-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 håller med, man har gjort donationer, gett pengar till Melodifestivalen (såklart så går pengarna till Indonesien) o sånt. men nu börjar det bli tjatigt! Jag säger inte att jag inte bryr mig, MEN NÅNGÅNG RÄCKER DET MED "Dom döda i Indonesien blablabla" Okej, så enligt er så ska flera 100 000 mäniskor dö bara för du tycker det är drygt med inssammligar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 (redigerat) ja.. shit asså... tänk er bara! Min pappa och mamma kännde två familjer som var i turkiet då, vi har uinte fått tag i dom än men.. vem vet dom kan vara döda. :( det var inte i turkiet väll?jag menar tsunamin kom väll inte dit?först råkade jag trycka på anmäla istället för svara men sen förstog jag det så jag anmälde inte :P Redigerat 25 Mars 2005 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 ja.. shit asså... tänk er bara! Min pappa och mamma kännde två familjer som var i turkiet då, vi har uinte fått tag i dom än men.. vem vet dom kan vara döda. :( mena thailand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 aa få f*n tänl o se en sån våg :o bara komma mot en då måste man springa uta bara h*lvete :blink: man kan inte springa i 900 km i timmen, men ja tror att min lärare sa att vågorna blir slöare men högre ju närmre kusten dom kommer (eller så var det hur djupt det var) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jag hade tur, för hela min släkt bor i Thailand. (Jag har inte en enda i Sverige :( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 aa få f*n tänl o se en sån våg :o bara komma mot en då måste man springa uta bara h*lvete :blink: Hmm.. Konstigt att alla tänkte likadant som du som var i thailand eller nånstans där vågen kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 För inte altför längesen kom det ännu ett skalv nära Sumatra (tror jag det var) som mätt 8,7 på richterskalan, men som tur var blev det ingen tsunami. Fast det känner nog de flesta till. Ingen från min skola var där när det hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 INgen från min var där vad jag vet men en skulle dit fast då hade dom en fotbolls cup så då får dom inhte dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 hm...Undrar vad barnen som stod där på stranden tänkte... Riktigt tråkigt att det hände...Kan inte föreställa mig att se en flera kilometer lång våg komma emot mig... Fast alla vågor var inte så höga... Men en riktigt läskig var monstervågen... urgh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 pass på ! åk inte till frankrike i sommar, en jag känner ska dit, och då händer massa hemska saker ( de var i newyork 11 sept, på bali när bomben exloderade och i tailand när vågen kom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.