Hoppa till innehåll

Flodvågerna!

Gäst abu

Rekommendera inlägg

Det är många som har förlorat någon i vågen, och det är verkligen synd om dom, tycker jag.

Min mamma kommer från Thailand, men min pappa är svensk. Eftersom min pappas bror dog innan jag föddes har jag typ inga kusiner i Sverige (inte nära då). Men jag har släkt och kusiner i Thailand. Dom bor någonstans i mitten av Thailand. Jag kan inte beskriva med ord, men dom hade tur. Jag vet inte hur många kusiner och släktingar jag har där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Sandkaka

Vad är problemet med insamlingar?!?!

Har inte vi norbor egentligen överflöd med pengar?

De som verkligen behöver pengar kan väl få lite?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

det är hemskt. min mammas har ett par kompisar som skulle dit men mannen i den familjen fick typ akut o allvarlig verk i tänderna så dem kunde inte åka. Tur för dem. Den där tandverken räddade 1 barn på ca 5 år o ett på ca 2-3 år o 2 vuxnas liv för dem planerade att vara just där det var som värst. O vet ni vad jag läste i metro idag? att dalai lama som var på skandinavium nyligen hävdar att offren hade dålig karma o därför dog dem. det kan ju vara jättekänsligt om man säger så o någon hör vars vän eller familj har dött där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 5 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...