Genuieve Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Det är många som har förlorat någon i vågen, och det är verkligen synd om dom, tycker jag. Min mamma kommer från Thailand, men min pappa är svensk. Eftersom min pappas bror dog innan jag föddes har jag typ inga kusiner i Sverige (inte nära då). Men jag har släkt och kusiner i Thailand. Dom bor någonstans i mitten av Thailand. Jag kan inte beskriva med ord, men dom hade tur. Jag vet inte hur många kusiner och släktingar jag har där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Vad är problemet med insamlingar?!?! Har inte vi norbor egentligen överflöd med pengar? De som verkligen behöver pengar kan väl få lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Min släkt bor också i thailand. Jag kände en som dom hittade som är död. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 det är hemskt. min mammas har ett par kompisar som skulle dit men mannen i den familjen fick typ akut o allvarlig verk i tänderna så dem kunde inte åka. Tur för dem. Den där tandverken räddade 1 barn på ca 5 år o ett på ca 2-3 år o 2 vuxnas liv för dem planerade att vara just där det var som värst. O vet ni vad jag läste i metro idag? att dalai lama som var på skandinavium nyligen hävdar att offren hade dålig karma o därför dog dem. det kan ju vara jättekänsligt om man säger så o någon hör vars vän eller familj har dött där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Hörde att det kanske kommer bli en till tsunami från indiska osianen. Foxyrock det där kan man kalla hjälte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
luzinho Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 En i min skola å som gå i samma fotbollslag va på den där berömda bilden ...han va i vågen å spolades upp i polen....åså va han me på 2 an i rapport Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 1 kille död från min gammla skola! :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 det var lärare från min skola där och jag hörde nåt program på p3 om en som berättade om hur det hade varit. Hans fru och hans två söner hade försvunnit där och han visstre inte om de levde eller inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 (redigerat) Detta är fruktansvärt. Eftersom tråden inte längre är så jätteaktuell, så lossar jag på den.//Draghon Redigerat 23 September 2005 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.