Threeforce Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Det är inte som att ladda ner spel iallafall laddar alla ner ett spel kommer företaget inte nog ha råd med ett nytt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Men snart ska det bli olagligt även att ladda hem musik. Om det inte redan blivit det. Bäst att ni skyndar er, alltså! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Då kommer dem inte sälja mer mp3 i sverige för då kan man inte ladda ner låtar.Asså dåligt låtar får man inte ens ladda hem men jag bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Det är inte olagligt att ladda ner musik. Det är ett kryphål i lagen som man vid de flesta fall kan komma undan med. Så - Ladda ner! Men jag läste i tidningen att de kanskle ska införa en ny lag om man ladda ner musik eller film étc. så kan man få böter eller hamna i fängelse!HUr förklarar du dt? PS. Jag vill inte att de ska införa lagen för jag har oxå mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Då kommer dem inte sälja mer mp3 i sverige för då kan man inte ladda ner låtar.Asså dåligt låtar får man inte ens ladda hem men jag bryr mig inte. men då kan man köpa skivor och sätta in dom i datornföresten är det en SVENSK lag och sverige har typ bara n00b mp3 och sen bara för det är en lag betyder det iten att man ska följa den.... man KAN fortfarande ladda ner men det är olagligt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 (Shark @ 11/01-2005 17:39:48) Det är inte olagligt att ladda ner musik. Det är ett kryphål i lagen som man vid de flesta fall kan komma undan med. Så - Ladda ner! Men jag läste i tidningen att de kanskle ska införa en ny lag om man ladda ner musik eller film étc. så kan man få böter eller hamna i fängelse!HUr förklarar du dt? PS. Jag vill inte att de ska införa lagen för jag har oxå mp3. det förklara jag genom att dom kanske ska INFÖRA en lag mot nedladdning av musik.. dock är det redan olagligt att ladda ner film och spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 och viss musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Jag har ett program som kan ändra låtars fil tycker till mp3 waw wma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.