Raffed Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag vet inte dettta kansk bara vara någon som har ljuggit,men någon har sagt till mig att om man fångar alla 200 pokemon (förutom deoxys och jirachi) så kommer rymdcentret i Mossdeep city att förstöras av jirachi och bara halva kommer att finnas kvar,men man kommer också att komma upp en våning till där möter man "Jirachi" ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Det gör det inte,min f.d kompis hade alla Pokemon,men det hände inget med tornet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag har alla pokemon och Jirachi men inget hus ärt förstört :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Jag har alla pokemon och Jirachi men inget hus ärt förstört Han sa ju alla utom Deoxys och Jirachi Jag vet inte dettta kansk bara vara någon som har ljuggit,men någon har sagt till mig att om man fångar alla 200 pokemon (förutom deoxys och jirachi) så kommer rymdcentret i Mossdeep city att förstöras av jirachi och bara halva kommer att finnas kvar,men man kommer också att komma upp en våning till där möter man "Jirachi" ;) men hans polare kanske ljuger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 ¤#? nu måste jag fånga alla igen innan jag kan se det förstörda Wether Institiute :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 MEN DET ÄR JU EN MYT! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 MEN DET ÄR JU EN MYT! :angry: HÅLLER MED, DET FUNKAR INTE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Jag tror inte heller att det funkar,men bara någon sa det men jag litar knappast på honom tja... han är inte direkt poppis bland lärarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grodanboll Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 kan man göra samma sak på pokemon saphaire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Bifoga inte bilder helt i onödan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 man kan få jirachi i ett ägg som jag vet hur man gör men vill inte säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg