0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 mm...link är jobbig när han slänger bomber på en och sen gör Sida + A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 lättast e ness och DK, sen samus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 samus är lätt eftersom hon inte har så bra "komma-tillbaka-förmåga" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Hej, jag har varit bort rest och därför inte hunnit och inet heller kunnit svara på Groove-fusket. Någon skrev "hur gör man den" eller liknande. Nej, Groove är en karaktär som du får via Hotline-USB. Groove: Plocka isär din handkontroll och dra ut den gröna sladden men den skall fortfarande vara fäst i kontrollen. Starta din dator och koppla upp dig med Internet Explorer. Alla datorer med USB kontakt kan göra detta. Fäst fast sladden i den kontakten längst till höger i USB-luckan. Knappa sedan in 3g4,ssb,groove på ditt tangentbord i adressfönstret. Det kommer "så klart" att stå "Sidan kan inte visas" Tryck nu Ctrl, Alt och F4. Windows laddar ner filen groovy.ink64 till din dator men hemligheten är den att det kopplas till kontrollen. (Du måste ha controllerpacket i kontrollen) Filen sparas i ditt controller pack du kan dra ut sladden från USB skruva ihop kontrollen och sätta i kassetten för SSB. Groove finns nu som karaktär. Jag skall lägga in det i "Skicka in fusk" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 är du säker på att det funkar då?? jag vill gärna ha en bild på Groove innan jag provar mig på nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Jag har gjort det själv och jag vet att det funkar. Groove är inte tillverkad av Nintendo eller liknanade och företaget som tillverkade fusket är HELT anonyma. Det går inte att hitta bilder eller liknande. Vad skulle kunna hända om du gör fel? Jag jorde fel min första gång men jag testade igen och då gick det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 men kan inte det förstöra kontrollen??? och hur kom du på det här?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 det kan säkert förstöra kontrollen om man gör fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Det kan man nog. Men det är inte så stor risk eftersom du skall bara dra i den gröna sladden och ingen annan. Jo, jag fick tipset av en kompis varav hans pappas brors arbetskamarat var delaktig i fusket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 nja...jag vet inte om jag vågar offra kontorllen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Jag tycker att Fox är svårat. I alla fal drygast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 om man är Samus är fox riktigt svår...han hinner nästan alltid att få in sin Ner + B mot mig om jag skjuter en Samus boll...även om båda är i luften Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg