0014 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 vad var det du inte förstod som vi skrev då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Jag kan bara ett fusk..Alltså så man får Groove men det vet alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 hur får man in en Groove??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 inte vet ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Jag kan bara ett fusk..Alltså så man får Groove men det vet alla. om du inte vet behöver du ju inte svara.... jag frågade annars grizzly-päron... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 vad är groove, hur får man det, jag kanske har det men vet inte vad det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 en fråga jag vet vilket spel det handlar om men vad betyder groove eller vad han nu skrev en till fråga kan det innehålla virus med gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 är det bra grafik på SSB..(bättre på SSBM!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 det är bra grafik på ssb...men ssbm är ju så klart bättre när det gäller grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jaha, det är grafik, står det när man får det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 nej....men de borde göra det typ "50 Hz" och sånt..men när man spelar märker man vilket som har bäst grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jaha, jag tror jag fått det, mitt SSb e ju HELT utklarat... vem ligger 1a på er VS lista, där man ser gubben som är bäst i VS. dödat och dödar osv... min e Yoshi o Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg