CiR3 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Vad har ni köpt för fyverkerier ? skriv gärna tillverkare om ni vill det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Massa SVEA .. grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Vi har köpt Dunder Pack ( svea ) 7 Shots Multi Color bomb ( Hanssons Fyverkerier ) Hilma Spel Fantasy ( Hanssons Fyverkerier ) OCh en massa Crackling Balls och Tiger Raketer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 (redigerat) vi har inte köpt än men vi ska köpa imorgon det blir nog mest raketer men jag skriver imorgon vad vi köpte! Redigerat 30 December 2004 av N-Graved Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Ska inte köpa så mycket i år . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jackpot 128 raketsats (hammargrens) Pyromax blandpåse (hammargrens) Tivoli bombtårta (hammargrens) Detta är lite mer än vad vi brukar köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 30 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Vi brukar inte heller köpa så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 imoron ska jag gå till PLANTAGEN och Pcsuperstore hära i stockholm ska köpa 1 black rocket såna dära mega 2 pack med vanliga raketer och 2 paketer med små saker . jag har smällare från 2 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag har köpt 2 paket spitfire(MiniBombtårtor), 2 paket Airbornes(typ som King airbornes) och massa tigerraketer FÖR LITEEE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 imoron ska jag gå till PLANTAGEN och Pcsuperstore hära i stockholm ska köpa 1 black rocket såna dära mega 2 pack med vanliga raketer och 2 paketer med små saker . jag har smällare från 2 år sen. Smällare från två år sen? Hoppas verkligen du inte menar smällare för tvååringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 imoron ska jag gå till PLANTAGEN och Pcsuperstore hära i stockholm ska köpa 1 black rocket såna dära mega 2 pack med vanliga raketer och 2 paketer med små saker . jag har smällare från 2 år sen. vi köpte också i PLANTAGEN :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Köper inte raketer det är som att bränna pengar osså är det ju dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.