ludzon Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 tjenare ala damer o herrar undrar vad ja ska hyra för ps2 spel. ja ska ha det 10 dagar ok ja får bara ha 1 spel hema samtidigt sen kan ja ju byta in det och få ett nytt men det kanske man inte hinner.Men i alla fall skriv in era favo ps2 spel välg på vad ni vill.Men jag gillar inte när man e nån plått soldat och ska kutta runt i 2 värdls kriget o döda tyskar.men jag gillar star wars spel bil spel och pang pang spel (ej svåra) . jag tängker på nåra spel som e fölgande *jak 3 *star wars battlefront *burnout 3 *james bond evrything or nothing *james bond rohug agent PS den som kommer med bästa förslaget får lite fuska mynt
Axel_jaja Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 Tja Ludde! det ä Axel. Jag tycker ju då Star Wars Battlefront, som du förstår... :D Det är askul, även fast man inte kan låsa upp nya banor...
Sharzor Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 colin mcrae bra bilspel ratchet and clank kul skjut och mycket nöje
bjornaik Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 vill du ha jak3 så tänk om...ratchet & clak 3 e bättre B)
roger1234 Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 jag tycker du ska hyra battlefront det kul och väldigt roligt särskild när man spelar online ;)
ludzon Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Skrivet 31 December 2004 tjenis penis alla damer o herrar :kung: ja har inte nätvärks kort så de kanske inte e såå kul me battle front ? l eller l :gitarr: kul me så många svar mera vill ja ha
Axel_jaja Skrivet 31 December 2004 Rapport Skrivet 31 December 2004 Enligt moí (jag på franska för mindre språkinsatta) är Battlefront kul - med eller utan Nätverks-adapter. :D Jag har ingen sådan, och tycker ändå Star Wars regerar! :cool:
Danne-2 Skrivet 31 December 2004 Rapport Skrivet 31 December 2004 På Burnout 3 så voltar bilen lätt och slår runt i 90 varv på en krock i en liten kant. Men det som är så roligt med det är att Grafiken är ganska bra Finns vissa roliga andra saker än race genom städer typ som: Gör Trafik kaos det är det roligaste jag vet på Burnout 3 :D Så jag tycker du ska hyra Burnout 3 då får du 10 Glada dagar :P :rolleyes: :)
ludzon Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Skrivet 31 December 2004 tack damer o herrar ja tror ja har bestämt mej men ja funderar lite på sagan om ringen den 3 tidsåldern e de kul??????? men danne-2 leder och har övertygat mej bäst så han kanske vinner fuska mynt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1.danne 2.speddez see ya later aligator :gitarr:
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Skrivet 31 December 2004 Sonic heroes Dragonball budokai 3 eller Ghost Reacon 2
Danne-2 Skrivet 31 December 2004 Rapport Skrivet 31 December 2004 Jag har hört att det är typ som Final Fantasy spelen man attackerar med en gubbe för sig du vet :P
Rekommendera inlägg