Gäst Muuu Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) ok tack ska försöka lyssna på någon sång Opeth - Ghost of Perdition jag lyssnade på denna låt och man hör att dom growlar, det låter faktiskt rätt så häftigt. Redigerat 9 Februari 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Opeth spelar precis nu ( kl 21:03 tors 9/2 ) på P3 Live en hel konsert. Dödsbra ! Redigerat 9 Februari 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 (redigerat) Mikael Åkerfelt i Opeth är en grymmt bra growlare. Redigerat 9 Februari 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 gå in på p3.se och tryck på lyssna på webradio , välj sedan p3. Där finns mikhael just nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Mikael Åkerfeldt har en härlig röst och Opeth är grymt bra, men mja, det finns folk som growlar bättre. För tillfället lyssnar jag väldigt mycket på Children of Bodom, Dark Tranquillity, Norther, In Flames (dessa är mer eller mindre melodisk döds), Vintersorg, Dimmu Borgir (black metal) samt W.A.S.P. (hårdrock). Lyssna på något av dessa band. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag tycker ochså att det finns folk som growlar bättre som George Fischer i Cannibal Corpse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 heavy metal här, lyssnar på hammerfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 lyssnar mest slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 http://www.chastisiment.com ladda ner låten "rapid fluid" extremt bra growl enligt mig, men det finns bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Glen Benton i Deicide är en bra growlare ska passa på och ursäkta för mina tidigare inlägg i den här tråden ( som förövrigt är två år gammla , var inte så high på metal då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Glen Benton i Deicide är en bra growlare ska passa på och ursäkta för mina tidigare inlägg i den här tråden ( som förövrigt är två år gammla , var inte så high på metal då ) Glen Benton är grym på att growla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.