Gäst Spirtual Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Jag har inte hört så jag vet inte om den är bra eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 men nästan alla in flames låtar är ju bra. men är det nån som gillar hypocrisy också tycker stillborn är bra men har ingen skiva med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 Moonshield är dålig tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Opeth äger det mesta, men Megadeth och Iron maiden duger också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Opeth... Tycker dom e ganska dryga..... en gång hörde jag nån låt med dom som var 25 minuter lång -.-;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 den kängsta jag har hört var 24minuter lång kommer inte ihåg namnet, sen gjorde jag en egen som var 1h 37min ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 RAGE AGAINST THE MACHINE !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 här inne använder vi helst små bokstäver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Såg på min CoF-biljett att Moonspell ska vara förband på deras konsert så jag undrar..Vilka är Moonspel?? Jag aldrig hört talas om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Säkert något halv känt band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 kolla på www.allmusic.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Såg på min CoF-biljett att Moonspell ska vara förband på deras konsert så jag undrar..Vilka är Moonspel?? Jag aldrig hört talas om dem. Moonspell låter som Depeche Mode blandat med Type O Negative.Ingen bra blandning...värdelöst band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.