Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Kan nån ge mig en guide på hela greveholm 1 spelet? jag har hittat spraks huvud, å ett grönt batteri, å en krona, å en sån där grejj som va på dörren brevid tavlan på greven, men kan nån ge mig en guide på hur man klarar hela spelet :) hellst så jag oxå får kämpa lite, kanske lite hjälp hur man hittar alla saker å så, den som ger mig den guiden får 10 poäng :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag skulle kunna skriva en egen guide, men då vill jag ha lite mer FM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet.2. Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 va f:n e greve........ RATCHET3 E JU BÄST :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 jag har hela ratchet and clank serien asså 1,2,3. men nu vill ja ha en guide på greveholm, ok nebbig du får 30 poäng för en guide da :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Hur gammal är du egentligen, sitter å spelar mysteriet på grevehlm, hahaha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Hur gammal är du egentligen, sitter å spelar mysteriet på grevehlm, hahaha :D Och hur gammal är du då? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (nebbig @ 31/12-2004 14:27:56) Hur gammal är du egentligen, sitter å spelar mysteriet på grevehlm, hahaha :D Och hur gammal är du då? <_< okej,okej det var väldigt dumt sagt av mig... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.