Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

har klarat av den där feta stora ormen/bossen o ska gå till turkos,turvos träsket(kommer inte ihåg va den hette ni fattan ändå va ja menar) men vet inte va ja ska göra där fö ja hittar bara gröna dörrar(har inte supermissil) o en port till dark aether o där finns de oxo gröna dörrar........ :( :(

va ska ja göra eller vart ska ja gå????????????? :blink:

• Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

förresten möter man dark samus igen längre ner i spelet???? för när ja kollade lite i mina arkiver om fiender o sånt stod det "dark samus 1" som namn på han så ja tänkte att de kanske finns fler dark samus eller så kanske dog den inte riktig den gången ja dödade den............ :blink: :gitarr:

Skrivet

har klarat av den där feta stora ormen/bossen o ska gå till turkos,turvos träsket(kommer inte ihåg va den hette ni fattan ändå va ja menar) men vet inte va ja ska göra där fö ja hittar bara gröna dörrar(har inte supermissil) o en port till dark aether o där finns de oxo gröna dörrar........ :( :(

va ska ja göra eller vart ska ja gå????????????? :blink:

gå till dark Aehter och gå till det morph ball slot somm finns där och använd den.

stick tillbaka till Aether.

nu borde du klara dej

Skrivet

fattade ingenting men aja, e inte fast längre......

hur dödar man den där j*vla boos ball guardian lr va den nu hette den blir alltid till boll o använder turbo på mig tills ja dör o vet inte hur ja ska få honom att bli hel igen :( nån som kan ge några tips???????? :blink:

(bra tips <_< )

:gitarr: :gitarr:

Skrivet (redigerat)

tips......tja...du kan ju alltid när han e en boll kan du ju göra dig till en morph boll och försöka undvika honom..jag har precis dödat den boost ball bossen...sen när man kan skjuta på honom sak man skjuta super missile...hoppas ni förstår...elelr så kan ni när han blir boll använda space jump boots några gånger

Redigerat av sonic02
Skrivet

nån som kan en bra taktik mot den där alpha blog???? hinner aldrig komma undan när han kommer mot mig o ja dör alltid när de e lite liv på honom...... <_<

har 3 tanks o 75 missiler typ e de lite lr mkt????

.

Skrivet (redigerat)

Det är dåligt att försöka hoppa undan. Jag stog bara kvar och sköt Super-missiler ungefär 5 gånger och brydde mig inte om hur mycket jag blev skadad.

Funkade för mig iallafall.

Chykka är svår. jag kom bara till andra formen och sen dog jag.

Nu har jag 75 missiler och 6 energy tanks.

Redigerat av _Master_Sword_
Skrivet

Det är dåligt att försöka hoppa undan. Jag stog bara kvar och sköt Super-missiler ungefär 5 gånger och brydde mig inte om hur mycket jag blev skadad.

Funkade för mig iallafall.

Chykka är svår. jag kom bara till andra formen och sen dog jag.

Nu har jag 75 missiler och 6 energy tanks.

har du klarat chykka-adult?
  • Skapa ny...