Hoppa till innehåll

Mp2 Echoes


Dark_samus
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

master_sword: 6 energy tanks????? de e ju f*n bra B)

kan du säga typ vart du hittat de ?????? plzz :) (har bara 3 men säg bara de som var typ lite jobbiga lr bra gömda)

 

klarat den där alpha blog nyss så nu vet ja inte vart ja ska gå oxo.... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer inte ihåg var jag hittat dem men du kommer nog att hitta fler.

Jag hade också bara 3 efter jag klarat Alpha Blogg men nu har jag 7.

 

Jag har just fått Echo visir och mött Dark Samus igen men jag hittar inte Annihilator Beam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

annihilator beam får efter du mött nästsista bossen Quadraxis

 

ligger nu i dark torvus tempel o har mött chikka...tycker att chikka larvan e lätt men ja vet inte hur ja ska skada den när den blir vuxen, några tips tack snälla.

 

de känns konstig ja har fortfarande 3 energy tank :( men 85 missiler :D (de finns en ställe i agon wastes där de finns en energy tank men vet hur ja ska ta den återkommer me namnet på platsen senare)kollade lite på demot i spelet o den hadde 4 energy tank när den mötte alpha blog så nu känner ja som om ja missat nåt längre bak i spelet <_< ....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska skjuta Dark Beam tills den blir stunnad sen går du bakom den och skjuter med Dark Beam på dem fyra grejerna som sitter på vingarna. När du har skadat den nog så kommer den att falla ner i vattnet och sen kommer den upp igen och då ska du skjuta på svansen. Sen har du klarat den.

 

Nu har jag 11 Energy tanks och 195 missiler. Jag söker efter dem 9 nycklarna till Sky Temple och det är svårt. Har bara 2 :(

Redigerat av _Master_Sword_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

9 nycklar??????????!!!!!! har bara hittat 1 o trodde de va 3 som på de vanliga tempel <_<

har 4 <_< energy tanks o 105 :D missiler e hos den där spider guardian vet inte hur ja ska ta mej till den där kontakten man skadar bossen me (menar i den 2 ställe i den första vare lätt) förresten vare i agon wastes-mine shafts där ja inte kunde få tag på energi tanken så ja skulle behöva lite hjälp där :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur ser stället ut där Energy Tanken finns?

 

Jag kan inte få 100% i scans :( . Glömde scanna Amorbis :(

Fast jag har börjat om på Hard nu och ska försöka få 100% i allt.

Redigerat av _Master_Sword_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har du redan klarat av spelet???????(vare svårt?)

 

alltså när du kommer in i tunneln som morph ball kommer du se den längs upp till vänster o ja vet inte hur ja ska ta mej ditt upp...

 

hur kommer man till den där kontakten i den 2 ställe hos spider guardian??? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det var svårt. Fast sista bossen var inte så svår. Fast jag hade ganska många Energy Tanks.

 

Den Energy Tanken hade jag också problem med. Men det är svårt att förklara.

 

Är inte andra stället på Spider-Guardian där det är en "half-pipe" som man kan ta sig uppför med Boost ball.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...