Dark_samus Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 nu börjar de bli allvarlig :( hittar inga skott till dark o light beam,har hittat nu 2 nycklar till sky temple har allt,4 power bomb,185 missiler, 8-10 energy tank men inga skott :blink: snälla behöver hjälp me att hitta de.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Du kan klara det utan att hitta mer skott. Sista bossen kan bli lite svår med 50 skott. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 ja hade 6 energy tanks och 8 missile expansioner när ja mötte den... ja klara den på ca 10e försöket... skitsvår! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 spelet suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 F*ck u mcandenboy, dinna åsikter om spelet kan du skriva nån annanstans!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 24 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 klarade spelet igår :lol: de va grym slut efter ja dödat dark samus, känner mej stolt :P första gången ja får 84% på 27:14 timmar på nån metroid spel(första gången ja spelade MP2) har annars alltid fått under 75.....hadde 205 missiler,6 power bomb,200 skott(hittade några till slut), o alla vapen o combos..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tharex Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Kan nån senda en link som är till action replay fusk till detta spel? Kommer F-n ingenstans!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tharex Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 tack klarade de nu,ska börja leta efter de 9 nycklarna nu(o skott till dark o light beam förstås, har inte lyckats inte nånän <_< ) Jag har för mig att de ska finnas en ammo expancion i klockstation! (i röret där, så åker du åt sidan, inte ner) vet inte riktigt om rummet heter så men de är 2 rum innan man får.. va heter de, så man kan hoppa 5 xtra gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Nu är jag i sanctuary där man får Screw Attack (MAN KAN FLYGA!) nån mer än jag som klarat så långt? man möter darksamus 3ggr jag har mött henne 2ggr... andra gången får man echovisor det är i sanctuary... nu är jag fast... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Ja Screw Attack är bra. Jag har mött Dark Samus 3 gånger (klarat spelet). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Du har mött honom 4ggr... sista bossen är dark samus 4... man möter alltså dark samus 2ggr som sista boss... eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Nej man möter Dark samus 1 gång då. Efter man mött sistbossen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg