Light Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 Är Metroid Prime Echoes bra ? Bättre än förra ? Värt o köpa ?
Netsire Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 DU jag jag säger bara en sak det är skit bra bätre en förra mkt bättre det är ass kul man kan okså spela multipalyer.
Chagi Skrivet 31 December 2004 Rapport Skrivet 31 December 2004 Är Metroid Prime Echoes bra ? Bättre än förra ? Värt o köpa ? JA!!!JA!!!! JA!!!!!
Putte Skrivet 31 December 2004 Rapport Skrivet 31 December 2004 Nu e jag tillbaka på fuska!! va ett tag sen man skrev... ;) :D Absolut värt å köpa har kört några timmar, klart värt å köpa!
Netsire Skrivet 31 December 2004 Rapport Skrivet 31 December 2004 Det är jätte kul är det ;) Ska du köpa nåt spel ska du köpa det.
DElphos Skrivet 31 December 2004 Rapport Skrivet 31 December 2004 metroid prime 2 echoes är helt klart #1 på listan över spel som ska inskaffas =) pikmin 2 och papermario the thousand year door är också 2 spel som ska inhandlas :D
Light Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Det som 0023 sa om multiplayer. Hur är det, funktioner, Speltyper, m.m Vad är det spelt handlar om denna gången förresten ?
Kuzune Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Multi-player är inte så stort men ändå ganska roligt. Det finns 2 olika spelsätt och 6 olika banor.
Anorectic Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 Det som 0023 sa om multiplayer. Hur är det, funktioner, Speltyper, m.m Vad är det spelt handlar om denna gången förresten ? Dne här gången handlar det om att en planet så kallad Aether har fått en phazonmeteorit (som i förra spelet) men den här gången revs Aether up i två dimensioner. en dimension var vanliga aether, och den andra var en mörk, oond version. då startar ett krig mellan aether ras; luminoth och dark aethers ras; Ing. nu håller luminoth på att förlora, så då måste Samus rycka in och ta all dark aethers kraft och föra över den till aether.
Dark_samus Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Skrivet 3 Januari 2005 ok?........ Anorectic: de där du sa om va de handlar om var bra men hon åker inte till aether bara för att hjälpa luminoth, hon åkte ditt för att undersöka va som hadde hänt me en skepp från federationen som hadde krachlandat i planetens yta när de jagade en space pirate skepp o när hon undersöker o upptäcker att alla som var i skeppet e döda så märker hon att hon e mitt i ett krig mellan en 2 raser, en god o en ond........ KÖP DEN DEN E SKIT BRA DE FÖRSÄKRAR JA DIG, DELEN DÅ MAN MÖTTER DARK SAMUS(DEN LILLA KORTA FILMEN) E DEN BÄSTA AV ALLA IAF TYCKER JA B) B)
Rekommendera inlägg