Waluigi Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Det går nog inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag har nästan varvat det och har inte fått någon ny gubbe än, så troligen finns det inte fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 det tror inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Gubbarna man kan vara är följande: Mario Luigi Peach Toad Yoshi Bowser JR Boo Daisy Wario Waluigi Det där var nog alla. jag fattar inte att dom har tagit bort DK, han var ju BEST! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Ja, jag saknar DK han var den ända gubben jag använde, men min nya favorit är den lömska lilla minibowser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 han och yoshi e mina favoriter, Dk var en förut också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 8 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Det är rätt så synd att DK inte är med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Jag förstår inte hur Nintendo kunde ta bort Deras aldra första spelkaraktär.. Han debuterade ju med mario i det dära "Rulla tunnan och försöka att hindra mario att rädda prinsessan" spelet som iof är ganska kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 J*klar nu blev det dubbelpost!! Stort misstag :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Jag tycker att de ska göra ett nintendo party. Med en massa nintendo gubbar t.e.x. link,birdo,kirby,gomba,koopa,baby mario och många fler. dom har redan gjort det fast det blev bråk om tårtan(ssbm) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 22 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 nej men ja menar ett med de flesta gubbar från nintendo e med o de e som mario party de hade varit kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Vilka gubbar startar man med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg