Gäst willeo Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 hej kan alla ha ADSL? på en sida så stor det att vi inte kan ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Hehe, från vilket företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 nej, alla kan inte ha adsl. Först måste ett företag ansluta ditt samhälle till en station. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Annars kan du ha ADSL så länge du har telefonjack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Den telestation som din telefon linje är ansluten till, måste ha utrustning för adsl och en höghastighets länk till internet. Prova satelit, det går fort men ping-tiderna blir väldigt långa. Se upp med abonemangen med modem, då går det bara fort åt ena hållet och telefonlinjen blir upptagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Henke> Beror på vad man har för modem och saker, jag använder modem, men eftersom det är adsl så fick jag med en splitter, som gör att jag kan surfa och prata telefon samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Alla företag kanske inte har anslutning dit just du bort, men sannolikheten är ganska stor att det finns något företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 jag kanske ska få bred band men det är inte säkert :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 ADSL är kung! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 ADSL är kung! :D Jag har ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Den telestation som din telefon linje är ansluten till, måste ha utrustning för adsl och en höghastighets länk till internet. Prova satelit, det går fort men ping-tiderna blir väldigt långa. Se upp med abonemangen med modem, då går det bara fort åt ena hållet och telefonlinjen blir upptagen. Finns det utan modem då? Tiscali som hade en dubbelriktad tjänst lade ju ner. Men annars så kan du ju höra med olika operatörer om radiolänk. Det brukar vara rätt vanligt i mindre samhällen. Nackdelen är att hastigheten kan variera pga väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 :huh: ? altså vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.