-=ARAGORNO=- Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag kommer inte ihåg.jag har inte lust o setta på gamecubet o kolla. men det ät en gräj jag vill fråga jag undra hut man gör så der med när jag har skrivit en tekst och många har svara t på den och sen kommer du in och vill ochså svara på den frågan fast vi har bytit ämne då gör du nåt så det står en tekst som jag srivit förut så när jag ska läsa din fråga så svarar jag på den frågan som jag sttälde för länge sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ok ja det har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag kommer inte ihåg.jag har inte lust o setta på gamecubet o kolla. men det ät en gräj jag vill fråga jag undra hut man gör så der med när jag har skrivit en tekst och många har svara t på den och sen kommer du in och vill ochså svara på den frågan fast vi har bytit ämne då gör du nåt så det står en tekst som jag srivit förut så när jag ska läsa din fråga så svarar jag på den frågan som jag sttälde för länge sen menar du citering? (sån som jag gör nu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 tryck bara på citera =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ok men jag glömde o skriva nåt så det blev fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ok jag undrar om du vet hör man gör ett sånt der sträk så man kan skriva der under (tex)så som du har gjort som det står GOLDENMEW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 tryck på profil i menyn längst upp tryck sedan på profil och sen på signatur. där kan du ändra vad det ska stå där.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 men det går inte jag har försökt men jag kan försöka igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 23 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 se det gik inget det står inte på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 tryck profil längst upp i menyn tryck sen på profil på de sidorna som komemr upp. tryck sen på signatur. skriv det du ska skriva och tryck skicka =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg