DanniQ Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 När jag och min lille bror spelade elasto mania multiplayer så började datorn pipa när vi spelade. Det pep från datorn, inte högtalarna. Så jag startade om datorn så pep det inte mer, men vad var felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 På den gammlaste datorn jag haft har det också hänt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 det finns en sån där som piper i digitala klockor i datorn hoppas att ni fattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 det finns en sån där som piper i digitala klockor i datorn hoppas att ni fattade Nej jag fattade inte ett smack... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Det pep antagligen för att datorn var överhettad, nästa gång det händar, kolla tempen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Det pep antagligen för att datorn var överhettad, nästa gång det händar, kolla tempen. Hur kollar man temperaturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (DanniQ @ 01/01-2005 13:26:19) Det pep antagligen för att datorn var överhettad, nästa gång det händar, kolla tempen. Hur kollar man temperaturen? Det kan du göra antingen i BIOS, eller i något program. BIOS kan du gå in i när du startar datorn, det brukar stå vad du ska trycka på för knapp... Om du vill använda program kan du använda Speedfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (Putte @ 01/01-2005 13:30:30) (DanniQ @ 01/01-2005 13:26:19) Det pep antagligen för att datorn var överhettad, nästa gång det händar, kolla tempen. Hur kollar man temperaturen? Det kan du göra antingen i BIOS, eller i något program. BIOS kan du gå in i när du startar datorn, det brukar stå vad du ska trycka på för knapp... Om du vill använda program kan du använda Speedfan Vart står det och vart är knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Är datorn gammal eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Är datorn gammal eller? Nej det tycker jag inte, XP från 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Vart står det och vart är knappen? Precis när du startar eller något efter, det brukar vara F12 eller DELETE lr något sånt... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Har haft ett program som det står hur varm datorn är..Ändrar detta inlägget sedan när jag kommer på vad programet heter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.