eric17 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 hej! Jag har fasnat & behöver hjälp. Jag har precis tagit frys besvärjelsen till Hermione jag är i rummet där man får frys besvärjelsen där det kommer en flygande fackla, hjälp vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 jag har det på PS2 och jag har klarat det... när facklan kommer mot dig flytta på dig då kommer den träffa marken då ska du skjuta frys besvärjelsenn på facklan... Om det är en stor boss så ska du skjuta i hans mun då han öppnar den munnen är en lucka.han kommer skjuta facklor på dig då gör du som det jag skrev över... Hoppas du fattar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamekingkillen Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Du ska springa runt lite så hitar du en väg ut...... strunta i facklurna :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eric17 Skrivet 5 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 hur komer jag upp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mint-mint Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 genom att ropa till mamma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg