sas747 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Kan man även tidigt i spelet göra pimp och polis uppdrag? Hur gör man dessa då. Tror att man ska ta en pimpbil? Hur ser den ut då? Och hur gör man ett polisuppdrag? Taxi, ger det pengar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Öh.. gå in i en polisbil/pimpbil/taxi eller vad du nu ska ha, sen trycker du in L3 (högra analogen tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Öh.. gå in i en polisbil/pimpbil/taxi eller vad du nu ska ha, sen trycker du in L3 (högra analogen tror jag) I en bil som heter broadway kan man göra pimp uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 Öh.. gå in i en polisbil/pimpbil/taxi eller vad du nu ska ha, sen trycker du in L3 (högra analogen tror jag) Annars e det alltid R3 som man ska trycka på! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 lol... han skrev fel, får man inte göra det el.? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 lol... han skrev fel, får man inte göra det el.? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Du, om man hjälper nån så ska man göra det RÄTT!!Annars så vilseleder man den som man ska hjälpa, men sånt vet inte du.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Du, om man hjälper nån så ska man göra det RÄTT!!Annars så vilseleder man den som man ska hjälpa, men sånt vet inte du.. <_< Jag har klarat alla pimping missions...jippii :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg