oLiWeR Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag undrar vad ni heter på era pokemon spel. Jag heter Oliwer i nästan alla mina spel blandannat i Silver, Ruby, Colloseum och Fire red. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0016 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag undrar vad ni heter på era pokemon spel. Jag heter Oliwer i nästan alla mina spel blandannat i Silver, Ruby, Colloseum och Fire red. Jag heter Gimly på dom senaste och hette Jack på dom gamla. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 på ruby heter ja seth på saphire heter ja keith och på fr heter ja xxx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0016 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 fr heter ja xxx coolt på fr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 umm Red:ASH Silver:KEN Pokémon Stadium:ASH Pokémon Channel:Seth Pokémon Snap:Todd Sapphire:BRENDAN Ruby:MAY Pokémon Colloseum:(Minns inte) Fire Red:RED Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Gul: Robin G(G=Gul) Crystal: Robin Ruby: Robin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Ruby=Ash Fire red= Ash :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 på mina heter jafg apmanen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Blue:Blue Gold:Gold osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Ruby: Toni Fire Red: Toni Jr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 yellow: Ash red: Red silver: Gary Crystal: Ash ruby: Elias sapphire: Brendan firered: Elias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Jag heter Matte på mina båda spel,Blue och Gold. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg