Dezen Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Hejsan jag skulle vilja göra en egen pokemon hemsida fast vet inte var man kan göra det vet du det snälla berätta det då för mej! ( you have the power in your hands please dont us it against me us it on the real devil) Citera
Zonix Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 (redigerat) gå in på Geocities klicka där kan du göra en sida... jag har en sida med en kompis men den gjorde vi då jag vi var små.. adressen e här [Reklam för personlig vinning § 1.2] Redigerat 2 Januari 2005 av # 21 Citera
Gäst henke37 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Skrivet 2 Januari 2005 Hur man gör en hemsida: Lär dig html. Ge sidan ett innehåll, som är unikt och intresant. Designa sidan så at den inte är så trist. Undvik gratis sidor det drar ner intrycket. Citera
Gäst Beldur Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Skrivet 2 Januari 2005 Hur man gör en hemsida: Lär dig html. Ge sidan ett innehåll, som är unikt och intresant. Designa sidan så at den inte är så trist. Undvik gratis sidor det drar ner intrycket. Jag använder playdo maker... Citera
Gäst 0012 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Skrivet 2 Januari 2005 Hur man gör en hemsida: Lär dig html. Ge sidan ett innehåll, som är unikt och intresant. Designa sidan så at den inte är så trist. Undvik gratis sidor det drar ner intrycket. Man behöver inte göra alt sånt .han kan göra i www.freewebs.com men det är dåligt Citera
Zerp Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Skrivet 2 Januari 2005 (redigerat) Det finns phpBB, det är för riktiga hemsidor, men det är lite komplicerat dock. Redigerat 2 Januari 2005 av Zerp Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.