DragonMaster Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 vad ska man göra på "pyramid puzzle" i shifting sand land? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Du ska väl in i pyramiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 för att komma in i pyramiden ska du ta alla mynt som är på alla staplar PS: använd skalen och surfa upp lr ta flygmössan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_90 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 I am Sauron Lord of the Darkness !! Jag äger på Super Smash Bros Melee och alla zelda spel! Haha självsäkert där! men ja tror inte du slår mej på Smash bros melee! Hursomhelst, för att komma in i pyramiden måste du "klättra" up för pyramiden tills du kommer till en ingång. (tror det iallafall, har inte spelat på ett tag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 för att öppna pyramide och komma till bossen ska man nog göra en sån där volt å stompa på alla fyra pelare runt pyramiden om jag inte minns helt fe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Man kommer in i pyramiden genom dörren vid dess fot(men det finns en öpning i topen), stjärnan "pyramidpuzzle" är att man ska ta de fem speciela gula mynten, de är i sandrännan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 de beror på vilken stjärna de ska va de finns 2 i templet 1 i dörren och en i toppen där man ska ta alla mynt på staplarna för att toppen ska sprängas bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 I am Sauron Lord of the Darkness !! Jag äger på Super Smash Bros Melee och alla zelda spel! Haha självsäkert där! men ja tror inte du slår mej på Smash bros melee! Hursomhelst, för att komma in i pyramiden måste du "klättra" up för pyramiden tills du kommer till en ingång. (tror det iallafall, har inte spelat på ett tag) var inte det lite onödigt att skriva det där? jag tror han menar den med mynten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Man kommer in i pyramiden genom dörren vid dess fot(men det finns en öpning i topen), stjärnan "pyramidpuzzle" är att man ska ta de fem speciela gula mynten, de är i sandrännan. tack, du verkade vara den enda som fattade vilken stjärna jag menade. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Nu har jag klarat den så nu kan nån låsa tråden :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg