Netsire Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 har du frågat admin som en ide? om musik i pressen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Man kan ha det...Vet bara att jag och suna har det. möjligtvis skulle det va bra med lite länkar till sidor som har lagt upp mp3 filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag har en där fick jag 50cent :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Man kan ha det...Vet bara att jag och suna har det. möjligtvis skulle det va bra med lite länkar till sidor som har lagt upp mp3 filer. Men du har med den dära media player saken eller vad man en ska kalla min är dold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (redigerat) [EDIT] ändrat..läste fel. Redigerat 3 Januari 2005 av Reaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 jAG VILL INTE HA SÅ JAG HAR SOM JAG HAR DET NU dolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Men ändra det då eller vet du inte hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Han vill ju ha sin dold..Men det hörs ingen musik i hans/hons press. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jo det hörs låt men jag vill inte ha som dig t.ex den dära media player bilden.Jag har redan låt fast inte en sån dära media player bild som man kan köra paus och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Alltså, vill ni verkligen ha betalt för koden, den finns ju på all världens "lär dig html"- sidor, man blir besviken när ni försöker tjäna poäng på sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Alltså, vill ni verkligen ha betalt för koden, den finns ju på all världens "lär dig html"- sidor, man blir besviken när ni försöker tjäna poäng på sånt... alt är inte gratis -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 (0012 @ 03/01-2005 09:39:15) Alltså, vill ni verkligen ha betalt för koden, den finns ju på all världens "lär dig html"- sidor, man blir besviken när ni försöker tjäna poäng på sånt... alt är inte gratis -.- Det är just vad det är det, koden finns gratis på en massa sidor, själv tänker jag iallafall inte ta betalt för den... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.